۱۱۱ نفر از حجاج به دلیل وخامت شرایط جسمی‌ به کشور بازگشتند مقطع کاردانی رشته «فوریت‌های پزشکی» حذف خواهد شد ارتباط گردشگری ایران با مالزی افزایش می‌یابد هشداری برای زمین؛ ۲۳ درصد از مساحت زمین دیگر قابل بهره برداری نیست دستگیری عامل قتل پاکبان مشهدی + عکس خمیردندان‌های غیرمجاز از سوی وزارت بهداشت معرفی شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سفری در مشهد نیمی از فوتی‌ها در تصادفات مشهد، عابران پیاده هستند واریز ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به چه معناست؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) کشف انبار داروهای غیرمجاز توسط پلیس مشهد پشه آئدس به رنگ و بوی تایر بسیار علاقه‌مند است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۱۴ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان سالاد سزار ۱۰۰ ساله شد | همه چیز در مورد یک سالاد پرطرفدار اهدای اعضای کودک مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش زندگی سه بیمار نیازمند‌به‌عضو شد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گردشگری ایران از دریچه سیاستگذاری دولت چهاردهم؛ باید و نبایدها انفجار شدید در کارخانه تولید جنگ‌افزار آمریکا + فیلم معلمان مدارس غیردولتی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار می‌گیرند مقدمه و بستر توانمندسازی کودکان کار باید فراهم شود | آمار و ارقام دقیقی از کودکان کار در ایران نداریم افزایش نسبی دما طی امروز و فردا در بیشتر نقاط کشور (۱۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تداوم بارش‌ها و کاهش دما در خراسان رضوی (٢ آبان‌ماه ١۴٠١)

  • کد خبر: ۱۳۱۰۲۳
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
تداوم بارش‌ها و کاهش دما در خراسان رضوی (٢ آبان‌ماه ١۴٠١)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ضمن اشاره به کاهش دما در سطح استان، گفت: از اواخر وقت امشب از سمت شمال غرب استان به‌تدریج افزایش ابرناکی و بارش‌های رگباری باران را خواهیم داشت.

گروه جامعه|شهرآرانیوز، آذر رضایی‌پور در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته کوهسرخ با کمینه دمای ۶ درجه سردترین و سبزوار با بیشینه دمای ٢٧ درجه گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. در طی این مدت بیشترین میزان بارندگی ازشهرستان‌های قوچان ٧.٨ میلی‌متر، کلات با ٣.٣ میلی‌متر ثبت شده و ایستگاه فرودگاهی مشهد نیز کمتر از یک‌دهم میلی‌متر بارش داشته است.

وی با اشاره به اینکه طی شبانه‌روز گذشته دمای هوای مشهد بین ١٠ و ٢٠ درجه در نوسان بوده است، افزود: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٢٣ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ١٠ درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: انتظار داریم امروز به‌طور موقت جو به نسبت پایدار باشد و از اواخر وقت امشب از سمت شمال غرب استان به‌تدریج افزایش ابرناکی و بارش‌های رگباری باران را خواهیم داشت که در برخی مناطق احتمال بارش تگرگ همراه با رعد و برق وجود دارد.

رضایی‌پور با بیان اینکه از فردا بر گستردگی بارش‌ها افزوده می‌شود و در بخش‌های از شرق استان نیز شاهد بارش خواهیم بود. با این بارش‌های پراکنده احتمال آب‌گرفتگی معابر و جاری‌شدن رواناب وجود دارد، گفت: این وضعیت تا چهارشنبه صبح ادامه دارد. همچنین از فردا از ساعات بعدازظهر در برخی مناطق وزش باد شدید را خواهیم داشت که در مناطق مستعد همراه با گردوخاک و احتمال خسارت به سازه‌های موقت وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: از چهارشنبه ظهر جو به نسبت پایدار است و روند کاهش دما از فردا آغاز می‌شود و تا صبح پنجشنبه ادامه دارد.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست‌محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای این شهر در ۲۴ ساعت گذشته ١٣۴ بوده است، هم‌اکنون نیز شاخص کیفیت هوا ١٣٩ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است.

بیشترین بار آلودگی از ایستگاه کریمی با شاخص ١٨٧ قرار دارد. همچنین ایستگاه‌های سرافرازان، سمزقند، پایانه امام رضا‌(ع)، خاقانی و چمن در وضعیت ناسالم برای تمام گروه‌ها قرار دارد.

گفتنی است؛ ایستگاه‌های مفتح، خیام شمالی، امامیه، شهر و تقی‌آباد در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد. ایستگاه‌های صدف و شهید آوینی در شرایط قابل قبول قرار گرفته است

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->